Известие
Collapse
No announcement yet.
Накъде отива Алфа Ромео!?
Collapse
X
-
Comment
-
Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
Това означава и нови модели.
А нали ние това искаме......да се развива.....нали това е идеята...........иначе умира
избора е един
Нека се развиваме
Comment
-
Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщениеWelcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеТоя кросоувър ту ще го има, ту ще го няма... несериозно звучат вечеbella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеМоже и да пуснат версия на Джулиетта 4х4 ,нали щяха да връщат Алфа към морторните спортове . А за ВРЦ до колкото знам кочината май треа да е 4х4.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
за мен лично Алфа Ромео на никъде не върви. Спряла е на едно място и копае надолу. Защо ли? Хайде да видим какво предлага нашата любима марка на пазара. МиТо - градски автомобил с доста спорен дизайн и почти неотличаваща се с нищо особено моторна гама. Всъщност отличава се с липсата си. Джулиета - хечбек, на който всички залагахме голи очаквания, но отново резултатът е спорен. Имаме доста противоречива визия и отново липса на избор на двигатели.
Има една куптова реклама на Ауди, в която на стената се закачат 4 халки с ключове на автомобилни марки. Накрая четирите халки правят емблемата на Ауди. Втория ключ е от Алфа Ромео и е за красота. Нещо, което безвъзвратно си отиде с последните наистина красиви модели Брера и 159.
Оставям 8Ц извън класациите, защото е толкова рядка и лимитирана, че не играе никаква роля в цялостното представяте на марката.
За да не съм празнословен айде вижте това :
http://topgear.bg/photos/oficialno-astra-opc/
и ми кажете с ръка на сърцето, че не ви се иска емблемата отпред да беше друга.няма вече Алфи, няма вече тръпка...
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениеза мен лично Алфа Ромео на никъде не върви. Спряла е на едно място и копае надолу. Защо ли? Хайде да видим какво предлага нашата любима марка на пазара. МиТо - градски автомобил с доста спорен дизайн и почти неотличаваща се с нищо особено моторна гама. Всъщност отличава се с липсата си. Джулиета - хечбек, на който всички залагахме голи очаквания, но отново резултатът е спорен. Имаме доста противоречива визия и отново липса на избор на двигатели.
Има една куптова реклама на Ауди, в която на стената се закачат 4 халки с ключове на автомобилни марки. Накрая четирите халки правят емблемата на Ауди. Втория ключ е от Алфа Ромео и е за красота. Нещо, което безвъзвратно си отиде с последните наистина красиви модели Брера и 159.
Оставям 8Ц извън класациите, защото е толкова рядка и лимитирана, че не играе никаква роля в цялостното представяте на марката.
За да не съм празнословен айде вижте това :
http://topgear.bg/photos/oficialno-astra-opc/
и ми кажете с ръка на сърцето, че не ви се иска емблемата отпред да беше друга.
Аз поне предпочитам да изкарат първо 4С вместо напомпана Жулиета (то щото си няма Жулиета с 235 к.с.)
А Жулиета първо да я докарат до 4х4, че да може да понесе по-големи мощности... па тогава да я помпят.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениеза мен лично Алфа Ромео на никъде не върви. Спряла е на едно място и копае надолу. Защо ли? Хайде да видим какво предлага нашата любима марка на пазара. МиТо - градски автомобил с доста спорен дизайн и почти неотличаваща се с нищо особено моторна гама. Всъщност отличава се с липсата си. Джулиета - хечбек, на който всички залагахме голи очаквания, но отново резултатът е спорен. Имаме доста противоречива визия и отново липса на избор на двигатели.
Има една куптова реклама на Ауди, в която на стената се закачат 4 халки с ключове на автомобилни марки. Накрая четирите халки правят емблемата на Ауди. Втория ключ е от Алфа Ромео и е за красота. Нещо, което безвъзвратно си отиде с последните наистина красиви модели Брера и 159.
Оставям 8Ц извън класациите, защото е толкова рядка и лимитирана, че неиграе никаква роля в цялостното представяте на марката.
За да не съм празнословен айде вижте това :
http://topgear.bg/photos/oficialno-astra-opc/
и ми кажете с ръка на сърцето, че не ви се иска емблемата отпред да беше друга.
Беее с шегата до тук и майтапа на страна, ма тоз хлопел сериозно си ме изкъртва майна, братче, копеле!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеКакво, тая Астра ти харесва повече от 4С?
Аз поне предпочитам да изкарат първо 4С вместо напомпана Жулиета (то щото си няма Жулиета с 235 к.с.)
А Жулиета първо да я докарат до 4х4, че да може да понесе по-големи мощности... па тогава да я помпят.
Жулиетата можеш да я поръчаш с три-четири двигателя и това е. Опел в този клас водят в случая. А тази астра я дадох само за пример!!! Още колко конкурента има....
Мини, които правят само един клас кола предлагат:
3 врати, 5 врати, клубман (комби), Купе, роудстър и кросоувър....и това само моделите. Двигатели бол!!!
малко е срамно.....няма вече Алфи, няма вече тръпка...
Comment
-
Батки, грозна, красива, все тая. Жулиета си напълно посредствена кола и само от фенщина много хора не искат да го приемат. Все още я няма с 2 врати. Гамата от мотори е повече от бедна, в интериора също лепсват достатъчно разновидности. Дори в цветовете е куца работата.
Преди години имаше приятни жълти италианки. Сега няма. А Опел имат хубаво жълто и и отива на новата Астра с 2 врати.
Ебаси докъде потъна тая марка, да се сравнява с Опел и да не може да го бие.
Заместник на 159 няма. Тоя клас го пропускаме. ОК. В горния клас също няма представител. Абе това марка ли е изобщо. Не се сещам да има марка в днешно време с по-бедна и смотана гама. И то гама само в дървените класове. Какво ви говори това? Че марката Алфа Ромео не съществува.
Отделно че наистена марката не съществува, защото и настоящите модели не се разработват и произвеждат от отделни хора, а само от Фиат.
Пък после ми разправяйте, че не Фиат са убили Алфа. Нито пък Ланча. В никакъв случай. ТИя от ФИат са толкова некадърни, че приди някоя и друга година замалко и те да фалират. Добре, че света глобално е в криза, та да могат да разработват и продават евтините си боклуци. Само това спаси Фиат от фалит. Истината е, че за повече нямат потенциал.
Не сравнямайте нещата с едно време. Сега авто индустрията се управлява от мениджъри и тем подобни лагирани и наконтени копеленца, които хал хабер си нямат от инженерство и технологии. Някога автоиндустрията се е управлявала от инженерите.
Но към днешна дата просто италианците няма мениджъри, а въпросните мениджъри са толкова прости, че са допуснали кадърните италиански инженери да избягат да работят в други концерни. Просто поредица от глупави решения. Така седят нещата и с Алфа. Просто тя е на системи и изкуствено се поддържа нейния живот.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
Comment